ایرانیاتبلیغ

مشاور و مجری آموزش و تبلیغات شبکه های اجتماعی

قابل توجه مدیران محترم کانال ها ، گروه ها ، وب سایت ها و صاحبان محترم مشاغل و کسب و کار

از بیل گیتس پولداترین مرد دنیا و رئیس مایکروسافت نقل قول می شود :
اگر کسب و کار شما اینترنتی نباشد ، دیگر کسب و کار نیست.
یا
اگر کسب و کار شما در فضای مجازی نباشد ،روزی شما در فضای واقعی هم نخواهد بود.


تبلیغات سالهاست با گذر از پل های سنتی پا در دنیای اینترنت گذاشته، چرا که در آن روش شما باید با هزینه های هنگفت و بازدهی پایین سعی در دیده شدن کنید، اما در اینترنت مردم خود به دنبال کالا یا خدمات شما هستند.
از این رو "ایرانیاتبلیغ"بستر تبلیغات در اینترنت را به روش های گوناگون برایتان فراهم آورده تا سایت، محصولات و خدماتتان را به روش هدفمند به میلیونها بازدیدکننده معرفی نموده و بدین شکل بتوانید بیشترین بازده را از تبلیغات اینترنتی خود کسب نمایید، چرا که آگهی اینترنتی در سایت  "ایرانیاتبلیغ" سدهای محدودیت مکان، زمان و افراد را می شکند و تبلیغ شما نه تنها توسط ساکنین شهرتان، بلکه در کل ایران و دنیا در تمام ساعات شبانه روز در جلوی چشم میلیون ها نفر دیده میشود، همچنین هزینه آن به مراتب کمتر از سایر روشهای تبلیغاتی می باشد.

 

ایرانیاتبلیغ با بیش از ۱۷۰ نوع سرویس در خدمت شماست

با ایرانیاتبلیغ در همه جا 👌


گواهی حسن انجام کار ما :  نمونه کار


⚠️ هشدار

به موازات رواج کسب و کار اینترنتی و گسترش استفاده ی تجاری و فرهنگی و ... از فضای مجازی ، میزان انواع سوء استفاده از این فضا و کلاهبرداری به عناوین مختلف هم افزایش داشته است.

یکی از دغدغه های مدیران کانال ها ، گروه ها ، سایت ها و مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی و مالکان و توسعه دهندگان نرم افزارها اعتماد به ارائه دهندگان سرویس ها و خدمات شبکه های مجازی از قبیل افزایش ممبر ، فالور ، بازدید و ... می باشد.

 

تابحال پیامهای هشدار بسیاری در کانالهای ضروری و مهم ble.ir/zaroor و آموزش بله ble.ir/amouzesh منتشر شده که موید عزم و اراده ی جدی مدیریت و اعضاء گروه ایرانیاتبلیغ

(با شعار "مشتری ما ، شریک ماست) در راستای کاهش و جلوگیری از ورود هرگونه خسارت به فعالان فضای مجازی می باشد.

 

در همین راستا مدیران گروه ایرانیاتبلیغ با سابقه ی فعالیت صادقانه و درخشان ، اقدام به راه اندازی سایت کاربر محور "های تبلیغ" (با بیش از ۲۴۰ نوع خدمت) به نشانی :
🌐 https://hitabliq.com
و پنل خدمات افزایش آمار :
🌐 http://social.hitabliq.com
و پنل خدمات ارسال پیامک :
🌐 http://panel.hitabliq.com

نموده که کاربران میتوانند با عضویت در این پنل ها براحتی و با آسودگی و اطمینان خاطر نسبت به ثبت سرویس های مورد نظر و کنترل لحظه به لحظه ی آن اقدام و از روند اجرای کار مطلع شوند.

 

از مزایای سایت "های تبلیغ" پشتیبانی آنلاین ، پاسخگویی سریع و مهمتر از همه ، امکان ارتقاء پنل از کاربر به همکار یا نماینده با سطوح مختلف برای علاقمندان به کسب درآمد از فضای مجازی میباشد.

 

"های تبلیغ" همواره با شماست