ایرانیاتبلیغ

مشاور و مجری آموزش و تبلیغات شبکه های اجتماعی

⚠️ هشدار

به موازات رواج کسب و کار اینترنتی و گسترش استفاده ی تجاری و فرهنگی و ... از فضای مجازی ، میزان انواع سوء استفاده از این فضا و کلاهبرداری به عناوین مختلف هم افزایش داشته است.

یکی از دغدغه های مدیران کانال ها ، گروه ها ، سایت ها و مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی و مالکان و توسعه دهندگان نرم افزارها اعتماد به ارائه دهندگان سرویس ها و خدمات شبکه های مجازی از قبیل افزایش ممبر ، فالور ، بازدید و ... می باشد.

 

تابحال پیامهای هشدار بسیاری در کانالهای ضروری و مهم ble.ir/zaroor و آموزش بله ble.ir/amouzesh منتشر شده که موید عزم و اراده ی جدی مدیریت و اعضاء گروه ایرانیاتبلیغ

(با شعار "مشتری ما ، شریک ماست) در راستای کاهش و جلوگیری از ورود هرگونه خسارت به فعالان فضای مجازی می باشد.

 

در همین راستا مدیران گروه ایرانیاتبلیغ با سابقه ی فعالیت صادقانه و درخشان ، اقدام به راه اندازی سایت کاربر محور "های تبلیغ" (با بیش از ۲۴۰ نوع خدمت) به نشانی :
🌐 https://hitabliq.com
و پنل خدمات افزایش آمار :
🌐 http://social.hitabliq.com
و پنل خدمات ارسال پیامک :
🌐 http://panel.hitabliq.com

نموده که کاربران میتوانند با عضویت در این پنل ها براحتی و با آسودگی و اطمینان خاطر نسبت به ثبت سرویس های مورد نظر و کنترل لحظه به لحظه ی آن اقدام و از روند اجرای کار مطلع شوند.

 

از مزایای سایت "های تبلیغ" پشتیبانی آنلاین ، پاسخگویی سریع و مهمتر از همه ، امکان ارتقاء پنل از کاربر به همکار یا نماینده با سطوح مختلف برای علاقمندان به کسب درآمد از فضای مجازی میباشد.

 

"های تبلیغ" همواره با شماست