ایرانیاتبلیغ

مشاور و مجری آموزش و تبلیغات شبکه های اجتماعی

شرایط و الزامات استفاده از سایت ایرانیاتبلیغ

 

وب سایت "ایرانیاتبلیغ" براى ارائه انواع خدمات شبکه های اجتماعی و تبلیغات در سطح فضای مجازی به زبان فارسی ایجاد شده است. دسترسى و استفاده شما از سایت مشروط به رعایت شرایط و الزامات ذیل و قوانین ذکر شده، مى‌باشد. شما با ورود به سایت و مرور سایت، بدون هیچگونه محدودیت و شرطى "شرایط و الزامات" را پذیرفته و اقرار مى‌نمایید که هرگونه توافق دیگرى بین شما و سایت "ایرانیاتبلیغ" در این زمینه ملغى و بلا اثر خواهد بود. در صورت عدم موافقت با "شرایط والزامات" لازم است بلافاصله استفاده از این سایت را متوقف نمایید.


  شرایط و الزامات


• با وجود آنکه دقت و تلاش معقول در جهت ممیزی اطلاعات جمع آوری شده در سایت بکار رفته است اما به هیچ وجه نمیتوان دقت و صحت آنها را تضمین یا ادعا نمو‌د. بنا بر این سایت "ایرانیاتبلیغ" هیچگونه تعهد و یا مسئولیتى در قبال ارجاع به اطلاعات گردآوری شده از سایتها ، اشخاص و یا شرکت‌ها را به عهده نمی‌گیرد.


• استفاده ، مرور و جستجوی شما در سایت با مسئولیت شخصى خود شما صورت مى‌گیرد. سایت "ایرانیاتبلیغ" تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیر مستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از سایت ندارد.


• اطلاعات موجود در سایت، از منابع رسمی و مورد تائید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردآوری میگردد و هیچ نوع رابطه‌ی حقیقی و یا حقوقی با این سایت ندارند. مسئولیت مستقیم آگهی‌ها، با آگهی دهندگان آن می‌باشد و صحت و سقم آن توسط سایت "ایرانیاتبلیغ" ادعا و یا تضمین نمی‌شود.


• سایت "ایرانیاتبلیغ"، جهت نمایش آگهی‌ها چه به صورت عادی و چه به صورت ویژه، قرارداد و یا تعهد نامه‌ای با آگهی دهندگان منعقد نمی‌کند. مطالب مندرج در آگهی‌ها ممکن است توسط آگهی دهندگان بصورت مداوم تغییر کند و یا به روز شود. در این زمینه سایت "ایرانیاتبلیغ"، هیچ گونه مسولیتی در قبال هر نوع آگهی درج شده در سایت نمی‌پذیرد و این سایت صرفا نمایش دهنده مطالب درج شده توسط آگهی دهندگان می‌باشد.


• هرگونه پیام یا مطلبى از جمله اخبار ، آگهی، عکس، ویدئو و غیر آن که به سایت "ایرانیاتبلیغ" ارسال مى‌گردد غیر محرمانه و غیر قابل تملک تلقى خواهد شد. تمامی اطلاعات ارسال شده به سایت "ایرانیاتبلیغ" مى‌تواند توسط سایت و کاربران آن به هر منظورى و بصورت غیر محدود برای باز تولید، افشاءِ، مخابره، نشر، پخش و یا ارسال و الصاق بکار رود.

 

• سایت "ایرانیاتبلیغ" در مقابل اطلاعات سایتهای دیگرى که با این سایت مرتبط باشد، لینک داده شده باشد و یا لینک آن در سایت قرار داشته باشد، مسئول نیست. این سایت‌ها توسط اشخاص و یا شرکت‌های دیگرى غیر از سایت "ایرانیاتبلیغ" ایجاد شده‌اند. سایت "ایرانیاتبلیغ" بعنوان ناشر یا مروج مطالب مندرج در این سایت‌ها عمل نمى‌کند.

 

• سایت "ایرانیاتبلیغ" به هیچ سازمان، نهاد و تشکل عمومی ، دولتی و نیمه دولتی وابسته نیست و بصورت خصوصی اداره می شود و تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به "ایرانیاتبلیغ" می باشد.

 

• ارائه خدمات یا نرم افزار های رایگان باعث ایجاد حقی برای کاربر یا شخص ثالث نخواهد شد و در صورت لزوم،سایت "ایرانیاتبلیغ" می تواند با صلاحدید خود از ارایه خدمات رایگان به کاربر خودداری نماید.

 

• اخبار، اسناد و مدارک موجود برروی این وبسایت ممکن است شامل اشکالات تحریری یا غیرعمدی باشد. اما ما این حق را برای خود محفوظ میداریم که در هر زمان و در صورت صلاحدید خود ، نسبت به رفع هر نوع اشکال و یا حذف قسمت یا قسمت هائی از سایت اقدام نماییم. سایت "ایرانیاتبلیغ" ممکن است هر نوع تغییرات دیگر را که لازم بداند در سایت و مواد اطلاعات ، محصولات ، برنامه ها ، خدمات و یا قیمت ها (در صورت موجود بودن) و اخباری که در این سایت شرح داده شده اند در هر زمان و بدون اطلاع انجام بدهد.

 

• هرگونه سوءاستفاده از نام وب سایت "ایرانیاتبلیغ" و خدمات مرتبط ممنوع می باشد.

 

• قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق نامه حاکم خواهند بود.

 

• چنانچه شما نگرانی و یا نکته ای مبهم در این موافقت نامه مشاهده می‌نمایید، و نیاز به تماس با "ایرانیاتبلیغ" در جهت توضیحات کامل تر و یا ایجاد شفافیت بیشتر می کنید لطفا به وسیله  "صفحه ارتباط با ما" با ما در تماس باشید . "ایرانیاتبلیغ" سعی می کند در کمترین زمان ممکن ،نسبت به رفع نگرانی و مشکل به وجود آمده اقدام نماید. 

 
سایت "ایرانیاتبلیغ" مى تواند با به روز کردن شرایط استفاده از وب سایت، در هر زمان این "شرایط و الزامات" را مورد تجدید نظر قرار دهد. شما مقید و متعهد به چنین تجدید نظرهایى هستید و بنابرین لازم است هر از چند گاهی از این صفحه دیدن نمایید تا از شرایط و الزامات جارى و لازم الاجرا در زمان منظور مطلع شوید.